המלצות

הנה כמה המלצות חמות ממטופלים

להלן כל ההמלצות על ד"ר אוריאל בלוך אורתודנט מומחה ליישור שיניים בירושלים

שיינא קמינשטיין
שיינא קמינשטיין
2023-07-30
טוב דבר ראשון בן אדם וצוות מושלם נעימים ונותנים יחס אישי הייתי מטופלת אצלו שנה וחודש השיניים שלי היהו עקומות ואחת על השניה השינוי פשוט מטורף לגמרי אני מבסוטה וממליצה ממש מי שלא הולך אליו מפספס באמת שלא הייתי יכולה לחשוב על מקום אחר שהיה מלווה אותי כך ונותן לי תוצאה מדהימה תוך זמן כל כך קצר וללא כאב נ.ב תודה לשרה ורייזי על השירות המדהים והזמינות ותודה לדר אוריאל לא יכולתי לבקש מישהו יותר טוב ממך ❤️
סימה יתח
סימה יתח
2022-12-27
עשיתי טיפול אינויזיליין של כ-10 חודשים אצל ד״ר בלוך. חוויה מומלצת מאוד - התוצאה עצמה מדהימה והחיוך ישר, ד״ר בלוך רופא מקצועי אדיב ונעים, צוות המרפאה מקסים ומסביר פנים. תודה על הכל! ממליצה בחום!
חוה
חוה
2022-11-20
ד"ר בלוך הקוסם, התהליך של יישור השיינים הופך לחוויה איתו ועם הצוות המדהים שלו! תודה לכם, החזרתם את החיוך לפנים שלי😁😁
נועה כהן
נועה כהן
2022-10-25
מרוצה מאוד מהטיפול מהיחס וכמובן מהתוצאה! הגעתי במיוחד מהצפון ושמחה על הבחירה בד״ר בלוך - במקצועיות בדיוק וביחס האישי כמו כן חייבת לפרגן גם לצוות הנהדר של המרפאה על היחס החם והמענה לכל שאלה ובעיה!
ריקי
ריקי
2022-07-25
רציתי להמליץ על הטיפול המסור והמקצועי של דר בלוך, הדיוק, המקצועיות והחשיבה הרבה על כל מילימטר הכי קטן הפכו את היישור שינים לתוצאה מדהימה ביותר מושקעת, וייחודית, כמו קסם שפשוט קורה! יישר כח ממליצה מאד ריקי
Kfir
Kfir
2022-06-16
מאוד מרוצה מהמרפאה! ד"ר בלוך רופא שיניים מנוסה, מקצועי ביותר וסובלני מאוד, נותן מענה לכל שאלה שעולה ונותן הרבה שקט וביטחון שבחרתם ברופא הנכון. ובכלל, צוות המרפאה מקסים, זמין ונותן מענה לכל שאלה ובקשה. ממליץ מאוד!
נעמה שאול
נעמה שאול
2022-05-29
רופא מהמם ומקצועי!! צוות מהמם איכפתי ודואג!!! תוצאה מושלמת מומלץ מאדדדד!!!!

ד"ר אוריאל בלוך, אורתודנט מומלץ

ד"ר אוריאל בלוך, אורתודנט מומלץ ליישור שיניים לילדים ולמבוגרים. תמצאו כל ההמלצות בגוגל, פייסבוק, דפי זהב, ספר תודות ל המרפאה.
ד"ר אוריאל בלוך הוא גם אורתודנו מומלץ בתחום יישור שיניים שקוף ואינויזליין